Skupina staršev otrok z ADHD v Svetovalnem centru v šolskem letu 2024/25

Skupina staršev otrok z ADHD v Svetovalnem centru v šolskem letu 2023/24

Obveščamo vas, da tudi v šolskem letu 2024/25 nadaljujemo z rednimi srečanji za starše nemirnih otrok.

KOMU JE NAMENJENA SKUPINA?

V skupino se lahko vključijo starši otrok, ki so obravnavani v Svetovalnem centru in imajo prepoznano hiperkinetično motnjo oz. ADHD.

Skupina predstavlja dopolnilo individualne terapevtske obravnave otroka in družine, zato je vključitev možna po predhodnem dogovoru s strokovnjakom/-injo, ki sicer vodi individualno obravnavo v SCOMS.

KAKŠEN JE NAMEN SREČANJ?

Glavni namen je oblikovati podporno skupino staršev, ki se srečujejo s podobnimi težavami svojih otrok, ki so nemirni, v vzgoji zahtevni, v šoli pogosto moteči, se težko zberejo, in skupaj s strokovnjaki iskati možne načine za lažje premagovanje težav, ki izhajajo iz te motnje.

KDO VODI SRAČANJA IN KDAJ POTEKAJO?

Srečanja vodijo strokovnjaki Svetovalnega centra, ki se vsakodnevno srečujejo s težavami, ki izhajajo iz ADHD: Bojan Belec, dr. med., spec. psihiat., dr. Bojana Caf prof.def., spec., dr. Tanja Černe, prof.def., dr. Marko Kalan, prof.def., mag. Lea Rotvejn Pajič, univ. dipl. Psih., spec. klin. psih.

Predviden je sklop 10 srečanj, od oktobra 2024, do marca 2025, dvakrat mesečno, ob SREDAH, od 17.00 do 18.30.

Okvirni datumi so:  16. oktober, 6. in 20. november, 4. in 18. december 2024

ter 8. in 22. januar, 5. in 19. februar, 5. in 19. marec 2025.

PROGRAM SREČANJ

Srečanja

Tema

Izvajalec

1

16. 10. 2024

UVODNO SREČANJE

Razumeti otroka z ADHD

mag. Leonida Rotvejn Pajič, univ. dipl. psih., spec. klin. psih.

Bojan Belec, dr. med., spec. psih.

2

6. 11. 2024

Pomoč otroku z ADHD pri razvijanju šolskih spretnosti I

 

dr. Tanja Černe, prof.def.

3

20. 11. 2024

Pomoč otroku z ADHD pri razvijanju šolskih spretnosti II

 

dr. Tanja Černe, prof.def.

4

4. 12. 2024

Otrok z ADHD  in izzivi v šoli

(komunikacija starši-šola; oblike pomoči v šoli)

 

dr. Marko Kalan, prof.def.

5

18. 12. 2024

Biti starš otroku z ADHD I

(Izzivi pri vzgoji, strategije za kvalitetno starševstvo, Kako ravnati ob različnih težavah: čustvene stiske, izbruhi jeze, druge pridružene težave ...)

 

mag. Leonida Rotvejn Pajič, univ. dipl. psih., spec. klin. psih.

dr. Marko Kalan, prof.def.

6

8. 1. 2025

 

Biti starš otroku z ADHD II

 

 

mag. Leonida Rotvejn Pajič, univ. dipl. psih., spec. klin. psih.

7

22. 1. 2025

Vloga zdravil kot ene od oblik pomoči in pomen zdravega življenjskega  sloga  pri otroku z ADHD

 

Bojan Belec, dr. med., spec. psih.

8

5. 2. 2025

 

Družine in zasloni

 

Bojan Belec, dr. med., spec. psih.

8

19. 2. 2025

Samoopazovanje in zmožnost sprostitve kot osnova za spoprijemanje s težavami I

(tehnike sproščanja za starše in otroke)

 

dr. Bojana Caf, prof.def., spec.

9

5. 3. 2025

Samoopazovanje in zmožnost sprostitve kot osnova za spoprijemanje s težavami II

 

dr. Bojana Caf, prof.def., spec.

10

19. 3. 2025

 

ZAKLJUČNO SREČANJE (predhodno zastavljena vprašanja; diskusija) VSEH izvajalcev in staršev ter  EVALVACIJA

B. Belec, B. Caf

M. Kalan, T. Černe

L. Rotvejn Pajič

KAKŠNA JE VSEBINA SREČANJ?

Predvidene teme posameznih srečanj so:

  • Razumeti hiperaktivnega otroka (osnovne značilnosti in narava težav ADHD, nevrobiološke osnove, vpliv ADHD na otroka, družino, šolsko situacijo, medosebne odnose, pomen staršev pri tem);
  • Pomoč otroku z ADHD pri razvijanju šolskih spretnosti
  • Otrok z ADHDin izzivi v šoli (komunikacija starši-šola; oblike pomoči v šoli)
  • Biti starš otroku z ADHD (izzivi pri vzgoji, strategije za kvalitetno starševstvo, Kako ravnati ob različnih težavah )
  • ADHD ter druge težave na področju čustvovanja in vedenja – kaj lahko naredijo starši? (čustvene stiske, izbruhi jeze, druge pridružene težave)
  • Vloga zdravil kot ene od oblik pomoči in pomen zdravega življenjskega sloga pri otroku z ADHD
  • Družine in zasloni
  • Samoopazovanje in zmožnost sprostitve kot osnova za spoprijemanje s težavami (tehnike sproščanja za starše in otroke)

KAKŠEN JE NAČIN DELA V SKUPINI?

Prepleta se strokovni in praktični del, z izmenjevanjem izkušenj, vajami in delavnicami.

KAKO SE PRIJAVITI ZA SKUPINO?

Po predhodnem dogovoru s strokovnjakom/-injo, ki sicer vodi individualno obravnavo v SCOMS, izpolnite spodnjo PRIJAVNICO.

Prijave so odprte do zapolnitve prostih mest.


 

Prijavnica

SKUPINA STARŠEV OTROK Z ADHD za šolsko leto 2024/25


Prijave niso več možne zaradi zapolnitve prostih mest.